Styrelsen har fått en fråga från Filmskolan i Molkom om möjligheten att använda båtplatsen för filminspelning.
Styrelsen har godkänt detta. 11/5 kommer drygt 10 personer nyttja området vid båtplatsen för inspelning.
Styrelsen har fått en fråga från Filmskolan i Molkom om möjligheten att använda båtplatsen för filminspelning.
Styrelsen har godkänt detta. 11/5 kommer drygt 10 personer nyttja området vid båtplatsen för inspelning.