Styrelsen vill rikta ett stort tack till alla medlemmar som deltog på arbetsdagen den 16/5. Mycket god uppslutning, 40 personer, som tillsammans gjorde fina insatser för att förbättra samfällighetens områden.
Tack till Ingela för kaffe, Inger för kaka och ett extra stort tack till Roman, Sandra och Dustin som bjöd på soppa som smakade utmärkt.
En dag som denna visar hur en samfällighet skall fungera.
För medlemmar som antingen gick miste om möjligheten att medverka på arbetsdagen eller känner att hon/han vill göra en insats finns det saker som kan genomföras närsomhelst. Kontakta ordförande Jörgen på #420, ordf@osterangarna.org eller 070-531 6659 för information.
